dilluns, de juliol 09, 2007

Diumenge a NYC

Carlitos, gràcies pel teu comentari al llibre de visites. Claro que sí, la calvicie no tiene por que ser fea. He aquí la prueba:



Laia, això dels Sanfermines ha sigut un cop baix, molt baix! ;-)

El concert de Lila Downs al Festival "Cruïlla de cultures", de Mataró, sí que em va fer ràbia perdre-me'l... ;-)

Ahir va ser el 1r dia sencer a la ciutat. Vaig quedar amb els amics Sara i Jordi que em van portar a menjar el tradicional brunch dels diumenges. La paraula brunch és una contracció de BReakfast (esmorzar) i lUNCH (dinar). O sigui un esmorzar-dinar que, en teoria, es fa entre l'un i l'altre. El rissoto, boníssim. :-)

Geladet i cafè (més o menys) per pair el rissoto. La sacarina va costar a desfer-se...

I després vaig voltar una mica per la ciutat. Algunes fotos:

Times Square:



Union Square (potser la meva plaça favorita, encara que ahir vaig veure que Bryant Square és preciosa):




Impressionant l'Empire State Building:


Madison Square Garden (aquesta dedicada al Micki, forofo de la guitarra):


Jo mateix:


Al peu del nou gratacels del diari New York Times (en construcció):


Més amunt:


Aquest musical l'anirem a veure d'aquí uns dies:


Adéu!