dimarts, de juliol 10, 2007

Fa molta calor

Molta.

Bé, dia 3 a NY. Ahir vaig fer poca cosa. Em vaig enganxar *massa* a l'ordinador de'n Josep, el company de pis.

Alguna foto, "a efectes d'inventari", del que vaig fer ahir.

Visita a l'Apple Store de la 5a Avinguda, com em va recomanar en Dareboy. Flipant, al·lucinant, el futur fet present, etc.



Demostració dels productes. El públic, l'habitual a NY:


Ei mireu l'iPhone, bonic eh! ;-)


Baixo per la 5a Avinguda. Tiffany's:



I, al vespre, "cinema a la fresca" a Bryant Park. La gent, agafant lloc des d'hores abans:


La peli era "Wait Until Dark" (Sola en la oscuridad). Vam aguantar exactament mitja peli. Entre que se sentia fatal i que la peli era, diguessim, avorridota, total que vam acabar fent una cerveseta i uns natxos. Jo crec que, en aquest moment, ja haviem decidit que marxàvem, noteu la cara de felicitat de la Sara, el Jordi feia com que no anava amb ell la cosa, però ja ho tenia tot planificat, l'home! ;-)


PD Per cert, sabeu què cal per a lligar a Manhattan? Passeu, passeu i llegiu la resposta. Com diu el locutor de Catalunya Ràdio just abans de que surti en Toni Bassas, molta sort! ;-)