diumenge, de febrer 10, 2008

Acusant els entrenaments?

Ahir el Gabi i jo vam anar a la mitja marató de Barcelona. Ell va fer 1h 36min; jo, 1h 40min. És a dir, ell va baixar un parell de minuts respecte de la última mitja marató (la de Vilanova i la Geltrú, fa unes setmanes) i jo... vaig pujar un minut... Per què? Potser perquè a 20 dies de la marató de Barcelona estem acusant les matxacades dels entrenaments? Pot ser. El cas és que tant ell com jo no veiem gens clar poder fer les 3h 30min que ens hem marcat per a la marató. Caldrà aplicar-se (i descansar) els dies que queden fins llavors... :-P

2 comentaris:

Sergio ha dit...

Són dos molt bons temps, em queden una mica gran. A lo millor d'aquí a un any amb l'entrenament adient...

Espero que el diumenge de la Marató pugui assistir com a públic per tal d'animar als supercorredors que la faran.

Ja queda poco, ara a entrenar lo just... sort.

rafaocana ha dit...

Moltes gràcies pels ànims, Sergio! ;-)